مدیریت بازاریابی

دپارتمان مدیریت بازاریابی و تحقیقات بازاریابی مدیریت مشتریان مدیریت فروش مدیریت عوامل و ابزارهای بازاریابی

مدیریت بازاریابی

دپارتمان مدیریت بازاریابی و تحقیقات بازاریابی مدیریت مشتریان مدیریت فروش مدیریت عوامل و ابزارهای بازاریابی

www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir

علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش

دارای بیش از 19 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ ساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و دارای سابقه ی همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی....
شماره تماس با مدیر برنامه استاد خویه
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۲۱۲۶۷۱۱۲۷۱
تهران ، خیابان نیاوران ( باهنر)، بعد از پمپ بنزین، کوچه رفیعی، پلاک ۵
شماره تماس مستقیم با علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
وب سایت های ذیل
مشاور فروش بازاریابی و برند www.khooyeh.com
دکتر بازاریابی www.marketingdoctor.ir
دکتر فروش www.doctorsales.ir
دکتر برند www.branddoctor.ir

ایمیل:

DrKhooyeh@gmail.com


ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....
مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت

  • ۰
  • ۰

# دوره تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی

## اطلاعات کلی دوره
مدرس: علی خویه  
مشاور ارشد بازاریابی صنعت آرایشی-بهداشتی  
مولف 12 کتاب تخصصی  
تماس: 09122991608  
وبسایت: www.khooyeh.com  
مدت دوره: 24 ساعت (3 روز) - قابل تنظیم  

## سرفصل جامع دوره

### بخش اول: مبانی بازاریابی حرفه‌ای (6 ساعت)
1. استراتژی‌های بازاریابی
   - تحلیل بازار محصولات آرایشی-بهداشتی
   - طراحی برنامه بازاریابی سازمانی
   - مدیریت آمیخته بازاریابی (4P و 7P)

2. تحقیقات بازار
   - روش‌های جمع‌آوری داده‌های بازار
   - تحلیل رفتار مصرف‌کننده
   - سنجش رضایت مشتریان

### بخش دوم: مدیریت اجرایی بازاریابی (8 ساعت)
1. مدیریت تیم بازاریابی
   - ساختاردهی تیم حرفه‌ای
   - تفویض اختیار و مسئولیت‌پذیری
   - سیستم‌های نظارت و ارزیابی

2. مهارت‌های کلیدی
   - قیمت‌گذاری رقابتی
   - مذاکره حرفه‌ای با مشتریان
   - مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

### بخش سوم: تبلیغات و ترویج (6 ساعت)
1. استراتژی‌های تبلیغاتی
   - طراحی کمپین‌های موثر
   - رسانه‌های سنتی و دیجیتال
   - روابط عمومی و برندسازی

2. تکنیک‌های پیشرفته
   - بازاریابی مویرگی
   - برنامه‌های ترفیعی و پروموشن
   - بازاریابی چریکی

### بخش چهارم: مهارت‌های نرم (4 ساعت)
1. رهبری و مدیریت
   - انگیزش تیم فروش
   - حل تعارض و مدیریت بحران
   - گزارش‌نویسی حرفه‌ای

2. توسعه فردی
   - مدیریت زمان
   - مهارت‌های ارائه و سخنوری
   - هوش هیجانی در بازاریابی

## کارگاه‌های تخصصی

### کارگاه 1: طراحی کمپین بازاریابی (4 ساعت)
- تحلیل موردی برندهای موفق
- تمرین عملی برنامه‌ریزی کمپین
- ارائه و نقد گروهی

### کارگاه 2: شبیه‌سازی بازار (4 ساعت)
- بازی‌های تجاری (Business Games)
- تحلیل رقبا و موقعیت‌یابی
- تمرین تصمیم‌گیری استراتژیک

## مزایای شرکت در دوره

✅ دریافت گواهینامه معتبر بین‌المللی  
✅ دسترسی به منابع آموزشی تکمیلی  
✅ مشاوره رایگان پس از دوره  
✅ نمونه‌های عملی از برندهای موفق  

## روش‌های برگزاری

- حضوری: در محل سازمان متقاضی
- آنلاین: وبینارهای تعاملی
- ترکیبی: تلفیق حضوری و آنلاین

توجه: این دوره برای سطوح مختلف از مدیران ارشد تا کارشناسان بازاریابی قابل تنظیم بوده و می‌تواند بر اساس نیازهای خاص سازمان شما سفارشی‌سازی شود. محتوای دوره به‌صورت کاملاً کاربردی و با تمرکز بر چالش‌های واقعی صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی شده است.ر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی