مدیریت بازاریابی

دپارتمان مدیریت بازاریابی و تحقیقات بازاریابی مدیریت مشتریان مدیریت فروش مدیریت عوامل و ابزارهای بازاریابی

مدیریت بازاریابی

دپارتمان مدیریت بازاریابی و تحقیقات بازاریابی مدیریت مشتریان مدیریت فروش مدیریت عوامل و ابزارهای بازاریابی

www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir

علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش

دارای بیش از 19 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ ساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و دارای سابقه ی همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی....
شماره تماس با مدیر برنامه استاد خویه
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۲۱۲۶۷۱۱۲۷۱
تهران ، خیابان نیاوران ( باهنر)، بعد از پمپ بنزین، کوچه رفیعی، پلاک ۵
شماره تماس مستقیم با علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
وب سایت های ذیل
مشاور فروش بازاریابی و برند www.khooyeh.com
دکتر بازاریابی www.marketingdoctor.ir
دکتر فروش www.doctorsales.ir
دکتر برند www.branddoctor.ir

ایمیل:

DrKhooyeh@gmail.com


ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....
مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت

  • ۰
  • ۰

مذاکره تجاری با کشورهای دیگر
Inegotiate.ir
یک فرآیند پیچیده و چندوجهی است که نیازمند درک عمیق از فرهنگ‌ها، قوانین، و بازارهای مختلف است. در زیر به برخی از نکات کلیدی برای موفقیت در مذاکره تجاری بین‌المللی اشاره می‌شود:

▎1. آمادگی و تحقیق

   • تحقیق درباره فرهنگ: آشنایی با فرهنگ کشور مقابل، آداب و رسوم، و شیوه‌های ارتباطی آن‌ها می‌تواند به ایجاد ارتباط مؤثر کمک کند.

   • درک بازار: شناخت بازار هدف، نیازها، و ترجیحات مشتریان در آن کشور اهمیت دارد.
Khooyeh.com
▎2. استراتژی مذاکره

   • تعیین اهداف: مشخص کردن اهداف و انتظارات خود از مذاکره و همچنین درک اهداف طرف مقابل.

   • انعطاف‌پذیری: آماده بودن برای تعدیل پیشنهادات بر اساس شرایط و نیازهای طرف مقابل.

▎3. سبک ارتباطی
Khooyeh.ir
   • ارتباط مؤثر: استفاده از زبان ساده و واضح و اجتناب از اصطلاحات خاص که ممکن است برای طرف مقابل نامفهوم باشد.

   • گوش دادن فعال: توجه به نظرات و خواسته‌های طرف مقابل و نشان دادن احترام به آن‌ها.

▎4. مدیریت زمان

   • رعایت زمان: در بسیاری از فرهنگ‌ها، وقت‌شناسی اهمیت دارد. بنابراین، حضور به موقع و رعایت زمان در جلسات بسیار مهم است.

   • صبر در مذاکرات: برخی مذاکرات ممکن است زمان‌بر باشند. صبر و تحمل در این فرآیند می‌تواند به نتایج بهتری منجر شود.

▎5. قوانین و مقررات

   • آگاهی از قوانین محلی: شناخت قوانین تجاری و مقررات مربوط به صادرات و واردات در کشور هدف.

   • توافقات بین‌المللی: بررسی توافقات تجاری موجود بین کشورها که می‌تواند بر شرایط مذاکره تأثیر بگذارد.

▎6. ایجاد روابط

   • توسعه روابط شخصی: در بسیاری از فرهنگ‌ها، ایجاد روابط شخصی قبل از شروع مذاکرات رسمی می‌تواند به موفقیت مذاکرات کمک کند.

   • اعتمادسازی: اعتماد به نفس و صداقت در ارائه اطلاعات می‌تواند به ایجاد اعتماد میان طرفین کمک کند.

▎7. نتیجه‌گیری و توافق

   • مستندسازی توافقات: هر توافقی که حاصل می‌شود باید به صورت کتبی مستند شود تا از سوءتفاهم‌ها جلوگیری شود.

   • پیگیری توافقات: پس از مذاکره، پیگیری توافقات و اطمینان از اجرای آن‌ها اهمیت دارد.

▎8. مدیریت اختلافات

   • حل اختلافات به صورت سازنده: در صورت بروز اختلاف، تلاش برای حل آن به شیوه‌ای سازنده و محترمانه.

با رعایت این نکات و توجه به ویژگی‌های فرهنگی و اقتصادی کشور مقابل، می‌توان به موفقیت بیشتری در مذاکرات تجاری بین‌المللی دست یافت.
.
.
.

ما را در صفحه اینستاگرام کانال تلگرام و شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید.

http://negotiationschool.ir
http://inegotiate.ir
صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران  
http://instagram.com/negotiation_academy
آکادمی مذاکره ایران در تلگرام
https://t.me/negotiationacademy

آکادمی مذاکره ایران  در ایتا
eitaa.com/negotiationacademy

آکادمی مذاکره ایران در روبیکا
https://rubika.ir/negotiationacademy

آکادمی مذاکره ایران  در بله
ble.im/negotiationacademy

آکادمی مذاکره ایران  در گپ
https://gap.im/negotiationacademy

آکادمی مذاکره ایران در سروش
https://splus.ir/negotiationacademy

آکادمی مذاکره ایران مدرسه مذاکره ایران در ای گپ

https://iGap.net/negotiationacademy
آکادمی مذاکره ایران.‌
اولین و قدیمی ترین آکادمی و‌مدرسه کارگاهی و عملیاتی آموزش مذاکره زبان بدن  تکنیک های فن بیان سخنوری مذاکره تجاری و فنون ارتباطات در ایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی